Det er Fru Strøm som skriver i denne bloggen. Jeg bor sammen med familien min i et hus ved elven. Jeg er 39 år og er gift med Herr Strøm. Barna i familien er en gutt på 20 år og en jente på 11 år. Jeg er glad i interiør, hekling/pjoning, hest, familieliv og hytteliv. Det er disse aktivitetene bloggen vil omhandle. Du er velkommen som leser og følger av bloggen min ☺

søndag 28. februar 2010

Oldemorruter








Jeg liker godt å hekle oldemorruter. Her kan du se noe av det jeg har laget av heklede oldemorruter .

2 kommentarer:

  1. Heisann.
    Trenger et teppe jeg..innflyttergave;)
    Det beige/offwhite er midt i blinken:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så mye flott du lager! Likte godt både teppene og de putene av oldemorsruter :) Puter har jeg ikke prøvd meg på. Det var en god ide!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails