Det er Fru Strøm som skriver i denne bloggen. Jeg bor sammen med familien min i et hus ved elven. Jeg er 39 år og er gift med Herr Strøm. Barna i familien er en gutt på 20 år og en jente på 11 år. Jeg er glad i interiør, hekling/pjoning, hest, familieliv og hytteliv. Det er disse aktivitetene bloggen vil omhandle. Du er velkommen som leser og følger av bloggen min ☺

onsdag 12. mai 2010

Ny urne

Hei! Viser dere bilder av den nye urnen som jeg har kjøpt på blomsterbutikken her jeg bor. Med en rosa FlittigLise ble det skikkelig fint ☺ Den står for tiden på det lille bordet mellom go`stolene på stua.



Litt Stæsj ♥

Klem fra fru Strøm

1 kommentar:

  1. Så flott urne! Og kjempe fint blomsterstativ også!! Silige puffer dere har til godstolene :P

    Kan desverre ikke hjelpe deg med problemet med innleggene. Vet jeg selv en gang lagret som utkast, og når jeg publiserte kom datoen for når jeg hadde lagret det første gangen. Men jeg hadde ingen andre innlegg i mellomtiden da. Trodde også det skulle gå an og lage klart et innlegg, som du kunne sette datoen på når det skulle publiseres?? hm.. Er litt for fersk her inne til å kunne dette..

    Ønsker deg en fin fredagskveld! :)
    Klemmer

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails