Det er Fru Strøm som skriver i denne bloggen. Jeg bor sammen med familien min i et hus ved elven. Jeg er 39 år og er gift med Herr Strøm. Barna i familien er en gutt på 20 år og en jente på 11 år. Jeg er glad i interiør, hekling/pjoning, hest, familieliv og hytteliv. Det er disse aktivitetene bloggen vil omhandle. Du er velkommen som leser og følger av bloggen min ☺

fredag 29. oktober 2010

Fryser ikke på ørene...

Heisann! Fru Strøm har hatt en runde med hekling av luer og pannebånd, så det blir ingen kalde ører her i huset ☺ Til luene har jeg brukt samme grunnoppskrift som jeg har lagt ut tidligere. Pannebåndene har jeg også lagt ut oppskrift på tidligere.

Heklet i garnet Eskimo, med heklekrok nr. 7

Eskimogarn, krok nr. 5

Her er det brukt garnet Big Merino (eller noe i den dur) og krok nr. 5
Vil ikke påstå at dette pannebåndet ble så fint, men jeg fikk brukt opp alt restgarnet ☺

Pannebånd med litt påsydd pynt.

Ønsker dere alle en flott fredagskveld, klem fra Fru Strøm ☺

3 kommentarer:

  1. Hei.Kjempe fine luer og pannebånd.Nydelige.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  2. Så flotte luer og pannebånd! Heldige deg som kan hekle. Jeg tror jeg kan det meste innen håndarbeid, men hekling har jeg aldri lært meg. Min mormor var en mester, forteller min mor. Men hun døde da min mor var 6 år og dermed fikk ikke mor heller lært kunsten.
    Ha en flott helg:)
    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  3. Så flott -og så produktiv fruen er... :)

    Kos deg med fredagskveld og helg!

    Klem fra Tove

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails