Det er Fru Strøm som skriver i denne bloggen. Jeg bor sammen med familien min i et hus ved elven. Jeg er 39 år og er gift med Herr Strøm. Barna i familien er en gutt på 20 år og en jente på 11 år. Jeg er glad i interiør, hekling/pjoning, hest, familieliv og hytteliv. Det er disse aktivitetene bloggen vil omhandle. Du er velkommen som leser og følger av bloggen min ☺

onsdag 8. februar 2012

Gangen.

Hei! lenge siden jeg har vist bilder fra gangen vår, så nå kommer det noen :)









Vi har bokhyller på begge sider av gangdøra + mange bokhyller oppe = jeg elseker bøker ♥

Klem fra fru Strøm 

2 kommentarer:

  1. Kjempekoselig gang,med mange fine "skatter"!!
    Og gangen er jo et lurt sted å ha bøker...hvis du har plass...det har ikke jeg!! :-( :-)
    Fin kveld til deg!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  2. Her var det koselig:))mamge fine bilder.
    Klem Anette

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails