Det er Fru Strøm som skriver i denne bloggen. Jeg bor sammen med familien min i et hus ved elven. Jeg er 39 år og er gift med Herr Strøm. Barna i familien er en gutt på 20 år og en jente på 11 år. Jeg er glad i interiør, hekling/pjoning, hest, familieliv og hytteliv. Det er disse aktivitetene bloggen vil omhandle. Du er velkommen som leser og følger av bloggen min ☺

lørdag 8. september 2012

Nytt trekk til puffen.

Hei! I dag viser jeg frem "Fru strøm-puffen" med nytt hekletrekk. Det er heklet i dobbel tråd med babygarn fra Rema 1000. Synes denne sarte blåfargen er utrolig fin. Jeg heklet staver i fremre ledd, noe som gir en fin struktur :) I neste innlegg får dere se et mer høstlig preg på stua til Fru Strøm
 
God helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails