Det er Fru Strøm som skriver i denne bloggen. Jeg bor sammen med familien min i et hus ved elven. Jeg er 39 år og er gift med Herr Strøm. Barna i familien er en gutt på 20 år og en jente på 11 år. Jeg er glad i interiør, hekling/pjoning, hest, familieliv og hytteliv. Det er disse aktivitetene bloggen vil omhandle. Du er velkommen som leser og følger av bloggen min ☺

mandag 30. januar 2012

DETALJER SPISESTUE

Hei! I dag har vi hatt et fantastisk vær med 8 minusgrader og sol :) Før vi dro til hestene rydda jeg litt i heimen og knipset maaange bilder. Nå har jeg bilder til mange blogginnlegg, så følg med folkens :)


Den nye hylleblonden er fra en gardin jeg kjøpte på loppis.



På vinduet henger min mors bryllupshansker og hennes forkle i Hardangersøm.
♥ savner deg ♥



Melkeflaskene blir mye finere når de blir kledt med gamle brev, blonder og stæsj.


Paulus er uten tvil den flotteste detaljen i interiøret :))
Jeg har kjøpt to magasinkurver som står på spisebordet. Disse er til å samle post og papirer i , samtidig som de skjuler at det alltid står to PC-er der. Vi må bruke en del av spisebordet til arbeidsplass, men nå fikk vi et greit skille mellom arbeidsplassen og resten av bordet,-supert!

Klem fra Fru Strøm

7 kommentarer:

  1. Så koselige bilder hos deg!
    Jeg klarer ikke holde systemet intakt, så her flyter det jevnt med aviser og pc m.m., men det er så godt å se når det er ryddig..både her og der;)
    Været er supert, og til neste helg blir det hyttetur, skal bli såå godt;)
    Nyt restene av januar, klemmings;)

    SvarSlett
  2. Så fint du har det! :) kjempefine bilder! Og vakker katte:)

    God klem!

    SvarSlett
  3. Smart med kurver til oppbevaring og som skille på spisebordet. Her flyter det om - hverandre så slike kurver kunne gjort seg her også;-)

    God uke videre!

    SvarSlett
  4. Så deilig med slike klare kalde dager hvor solen flommer inn og en kan knipse i vakkert lys ;) Flotte bilder av mange vakre ting! God uke til deg ;) Klem Gry

    SvarSlett
  5. Så nydelig spisestue,vakre bilder.:)
    God uke til deg.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  6. Hei :-) Så mange fine ting :-) Koselig med slike spesielle arveting,de har liksom en ekstra plass i hjerte :-)

    Ønsker deg en flott uke :-)

    Klem

    SvarSlett
  7. fin blogg, jeg besøk det often :) masse gode ideer, håper du forstår hva jeg skriver, hilsen fra Island :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails