Det er Fru Strøm som skriver i denne bloggen. Jeg bor sammen med familien min i et hus ved elven. Jeg er 39 år og er gift med Herr Strøm. Barna i familien er en gutt på 20 år og en jente på 11 år. Jeg er glad i interiør, hekling/pjoning, hest, familieliv og hytteliv. Det er disse aktivitetene bloggen vil omhandle. Du er velkommen som leser og følger av bloggen min ☺

onsdag 1. februar 2012

Stue

Hei! Vi har nok en nydelig dag her hos oss, 12 minusgrader og sol :) Synes det er litt i kaldeste laget, men mye bedre enn regn, sludd osv. I dag kommer noen stuebilder, og Gråtass linselus er med :)) Ønsker dere en flott dag.




Klem fra Fru Strøm

4 kommentarer:

  1. Så koselig du har det;-D
    Det er deilig med noen kalde dager på denne tiden også, da kikker sola gjerne frem også!

    Klem fra Grete

    SvarSlett
  2. Fine bilder!! Kjekt når "linselusene" er med!!
    Fin dag til deg!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder! Utrolig flott dere har det!

    Ha en flott dag
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  4. Så utrolig fint du har det:))

    Klem fra Ann

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails