Det er Fru Strøm som skriver i denne bloggen. Jeg bor sammen med familien min i et hus ved elven. Jeg er 39 år og er gift med Herr Strøm. Barna i familien er en gutt på 20 år og en jente på 11 år. Jeg er glad i interiør, hekling/pjoning, hest, familieliv og hytteliv. Det er disse aktivitetene bloggen vil omhandle. Du er velkommen som leser og følger av bloggen min ☺

mandag 14. juni 2010

Litt nytt hos meg ♥

Hei alle bloggvenner ☺ I dag skal dere få se noen av mine nyanskaffelser, selvfølgelig er alt dette viktige saker å ha i et hus (hi, hi). På bildet nedenfor står en telefon som jeg kjøpte av brukthandleren her i bygda. Denne telefonen har tilhørt barne og ungdomsskolen i bygda, og ble funnet på loftet der. Jeg synes den er meget spesiell, og jeg fikk den rimelig; herlig! ♥ Kjempegøy at den har vært brukt på skolen som jeg selv gikk på som barn og ungdom. Hvis du har mulighet bør du absolutt besøke bruktbutikken, her er det muligheter for å gjøre et kupp ☺


Dette Sia Sinkfatet, duken og kortet kjøpte jeg på en liten blomsterbutikk på Stemshaugen. Riskoppen jeg kjøpte hos brukthandleren passet kjempegodt på fatet ♥ Koppen mangler lokk, men den er flott å ha sommerblomster i ☺


Gammel kasse, litermål og glassvase fra brukthandleren. Stoffhjerte fra Hjørnestuo og flaskene og Zinkpotten (selges som et sett med tre forskjellige størrelser) er fra Nille. Dette er ting som kan brukes til pynt både ute og inne, og flaskene egner seg godt til rød og gul saft når sommervarmen kommer ♥
Som dere ser har jeg omsider startet litt redigeringa av bilder, og snart skal jeg kjøpe meg speilreflekskamera... Gjett om jeg gleder meg ☺ ☺
Ønsker Hanna velkommen som følger til bloggen min ☺ Håper du finner inspirasjon her hos meg ♥ ♥
God kveld til dere alle ☺
Klem fra fru Strøm

6 kommentarer:

  1. Stilig telefon-artig å ha!

    Har kjøpt slike flasker på nille eg og, har is te i den eine-godt i varmen!!

    KlemM <3

    SvarSlett
  2. Så mykje fint!:) Sånne flasker har eg og. Kjempefine!:)
    Ha ein fin kveld!
    KLem:)

    SvarSlett
  3. Så masse koselige ting -og telefonenen var jo bare helt herlig!

    Er så godt å komme hjem med noe nytt og kose seg og dandere det til :)

    Jammen er du flink å lage de nydeligste stilleben!

    Jeg tenker også på nytt kamera, nå bruker jeg min datters lyserosa digitalkamera som hun fikk til 6års-dagen.. Det sier jo litt ;) Ha ha...

    Ha en fin kveld!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Hei :-)

    Absolutt ting man trenger :-) Og utrolig fine :-) Hvor er bruktbutikken?

    Ha en flott uke :-)

    SvarSlett
  5. Hei du, den telefonen var rååååstilig, vil også ha. Sant som du sier, utrolig mye flott man kan finne hos brukthandelen, brask for noen, funn for andre. Jøsses så godt ikke alle har samme smak.
    Ønsker deg en strålende uke!

    SvarSlett
  6. Så fine bilder, kjempe koselig. Også så artig gammel tlf!

    Klem C.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails