Det er Fru Strøm som skriver i denne bloggen. Jeg bor sammen med familien min i et hus ved elven. Jeg er 39 år og er gift med Herr Strøm. Barna i familien er en gutt på 20 år og en jente på 11 år. Jeg er glad i interiør, hekling/pjoning, hest, familieliv og hytteliv. Det er disse aktivitetene bloggen vil omhandle. Du er velkommen som leser og følger av bloggen min ☺

fredag 11. juni 2010

Nå har jeg krydd meg ut....

I år ble det et stykke ut i juni måned før temperaturen ble god nok til at jeg fikk lyst til å begynne med litt hagearbeid og pynting og stæsjing ute. Har aldri vært så sent ute før, men så har vi vel aldri hatt så kald vår før heller. I går var det altså en superfin dag og jeg dullet mye ute, men allerede i dag kom regnet, så alt måtte flyttes under tak... Her får dere se noen bilder jeg har tatt av et stilleben ved inngangspartiet ♥ Flere bilder kommer i morgen ☺Ønsker dere alle en flott kveld.




Ønsker to nye følgere ♥lig velkommen til min blogg. Glad for at dere vil følge meg ☺
Klem fra fru Strøm

5 kommentarer:

  1. Ja, sommeren tillater oss ikke lange stunder ute om gangen, men sannelig fikk du det trivelig;)
    Håper hodet bedret seg og at du fikk nyte avslutningen.
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Ja, det er på tide at sommeren kjem for godt no. Her er den sånn litt av og til..Så fint du har pynta. Likte kjempegodt melkespannet ditt!:)
    Ha ei fin helg!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. å såå koselig pynt! Nydelig :)

    Håper migrenen slapp taket og at det ble en hyggelig kveld..

    Gratulerer med award også, så veldig fortjent!

    Ha ei go' helg!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Så fint du har pyntet :) Sink er nydelig!!
    Her har vi faktisk hatt en flott dag endelig-...lenge siden forrige finværs dag! Jeg har begynt å kjøpe sommer blomster og håper de kommer i jorden i morgen :)
    Ha en fin helg
    klem Tove ( ser ut som vi er mange Tove som har kommentert hos deg ; ))

    SvarSlett
  5. Hei♥
    Såååå lekkert ute hos deg!
    Å ja!NO MÅ sommaren kome!!
    Så leit å lese at du slit med rygg plager..
    Håper at migrena har gitt deg fred...Eg har også denne plaga!

    Kjempe kos at du har laga kyllingsalaten min da;)

    Ønskar gode deg ei super fin helg♥

    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails