Det er Fru Strøm som skriver i denne bloggen. Jeg bor sammen med familien min i et hus ved elven. Jeg er 39 år og er gift med Herr Strøm. Barna i familien er en gutt på 20 år og en jente på 11 år. Jeg er glad i interiør, hekling/pjoning, hest, familieliv og hytteliv. Det er disse aktivitetene bloggen vil omhandle. Du er velkommen som leser og følger av bloggen min ☺

torsdag 19. mai 2011

pastell-vår

Heisann! I Trøndelag har vi fått smake litt på sol og varme dager, kjempeherlig!!Inne har jeg malt skuffer, speil, lysestaker osv i flotte pastellfarger. Puffene har fått nye heklede trekk i lyse, fine farger. Det er ikke så mye som skal til før man får litt forandring ☺Synes også det gir vårfølelse å pynte med pressglass i duse farger ♥

Nye krus og skåler fra Europris.

Paulus nyter at det har blitt vår ☺

Den gamle skuffen har blitt rosa. Den passer godt til å samle de nyeste interiørbladene i. Hvor mange hyllemeter med interiørblad jeg har i bokskapet, det skal ikke nevnes....
Nytt heklet trekk til puffen.

Vårglad ☺



Speilet har fått en flott lyseblå farge.

Litt farge i tallerkenrekka også ☺

Det gamle barberspeilet har også fått lyseblå farge. Jeg sydde løpere til skap og bord, og brukte samme stoffet bak skapdørene. Forandring for en billig penge, det liker vi ☺

Ønsker dere alle noen fine vårdager ☺


Klem fra Fru Strøm

3 kommentarer:

  1. Det heklede dekket på den krakken var bare nyydelig! Pastell blir en aldri lei:)

    SvarSlett
  2. Åhh, den som kunne hekle! Så fint det var! Og pastell kommer visst tilbake for fullt igjen. Frem med malingsspannene folkens!:-)
    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  3. Du imponerer stadig vekk med hekleriene dine. Så masse fint du lager. Og så stor frøkna di har blitt. Synes ikke det er lenge siden var en liten prima ballerina :-)

    Så fin den rosa kassen ble. Kanskje jeg skal prøve å male en av potetkassene mine... Her er det også noen hyllemeter med interiørblader. Men nå er ca halve samlingen på utlån,

    Ha en fin kveld, hilsen Lottemora

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails