Det er Fru Strøm som skriver i denne bloggen. Jeg bor sammen med familien min i et hus ved elven. Jeg er 39 år og er gift med Herr Strøm. Barna i familien er en gutt på 20 år og en jente på 11 år. Jeg er glad i interiør, hekling/pjoning, hest, familieliv og hytteliv. Det er disse aktivitetene bloggen vil omhandle. Du er velkommen som leser og følger av bloggen min ☺

torsdag 17. juni 2010

Fra min kjære

Hei! Se hva som ventet på stuebordet da jeg og frøkena kom hjem fra ridetrening. Har i lang tid sagt til mannen min at i år MÅ vi huske bryllupsdagen vår (pleier å glemme den hvert år) for i år har vi 10 års bryllupsdag ♥ Ikke verst! Gjett hvem som glemte den i år også ☺


Trivelig at mannen min husket dagen vår da, og jeg ble glad for roser og kort ♥ Så herved vil jeg gratulere deg mannen min med 10 års bryllupsdag. Takk for at du holder ut med meg ☺ Glad i deg ♥ (han er på jobb, men jeg melder han at han må ta en titt i bloggen min).



Som dere ser står det Fru Strøm på kortet, og det er jo meg ☺ Det var mannen min som startet med å kalle meg dette og han sier at det er fordi det bare er jeg som får være hans Fru Strøm (ingen exer som greide å lure han til alters før meg nei). Søtt, ikke sant? Etter hvert har noen venner, naboer og kolleger også begynt å titulere meg som Fru Strøm. Åsså synes jeg det er trivelig å være Fru Strøm for dere bloggvenner også ☺
Så da ønsker jeg dere en god kveld, klem fra Fru Strøm.
Ps: bli gjerne med på min give Away ☺

5 kommentarer:

  1. Hjertedama ønsker Herr og Fru Strøm fortsatt mange, mange, mange lykkelige år i sammen!!! Grattis. Klemz

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med bryllupsdag!Ikke verst med 10 år nei;)
    Vi feiret vår 1. bryllupsdag for en måned siden,koselig da:)
    Nydelige roser!
    Ha en fortsatt fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så flink mann som husker bryllupsdagen, fine roser :)
    Gratulerer så masse med 10 år, husk å ta vare på de små, gylne øyeblikk!
    Klem fra Elin

    SvarSlett
  4. Varma gratulationer :) Hoppas det blir många 10-år mera.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails