Det er Fru Strøm som skriver i denne bloggen. Jeg bor sammen med familien min i et hus ved elven. Jeg er 39 år og er gift med Herr Strøm. Barna i familien er en gutt på 20 år og en jente på 11 år. Jeg er glad i interiør, hekling/pjoning, hest, familieliv og hytteliv. Det er disse aktivitetene bloggen vil omhandle. Du er velkommen som leser og følger av bloggen min ☺

mandag 21. juni 2010

♥ Nytt skap på stua ♥ og VINNER ♥

I dag har jeg sulla litt hjemme, så nå er kjøkkenhyllene tilbake til normalen igjen ☺
Tenkte dere skal få se det nye veggskapet som ble med meg hjem sist jeg var til byn. Kjøpte dette skapet som jeg lenge har ønsket meg (i mine øyne) på Kremmerhuset ♥ Ble superfornøyd da det kom opp på veggen i stua mi ☺


Blomstene fra mannen står i en nydelig vase som jeg fikk til konfirmasjonsgave fra en tante. Noen som kjenner igjen dette bordet og stolen? Det er det jeg malte for en tid tilbake og som fikk plass på frøkenas rom. Men frøkena vil ha skrivepult fra IKEA, så da er bordet kommet ned i stuen ☺

Inne i skaper er det saker og ting som enter er arvet, fått, eller kjøpt hos brukthandlere. Jeg elsker gamle ting, men liker også å kjøpe noe nytt som passer inn i stilen hos meg. Korset som henger på skapet og Zinkvasen på bordet kjøpte jeg også sist jeg var i byn ♥

Den gamle brevordneren som står bak blomstervasen kjøpte jeg hos brukthandleren og sprayet den hvit. Liker den kjempegodt til å sette fine kort i ♥

♥ Oppå skapet ligger et forkle i hardangersøm. Det er det min mor som har sydd ♥

Åsså må jeg bare si at jeg har vært utrolig heldig for først vant jeg Give Away hos Landlige hjem ( jeg kikker i postkassen hver dag, for derfra venter jeg det flotteste jernstativ) og i går vant jeg premie hos Familien Furu ( kan velge varer for 500 kr. hos Frk Doris). Helt FANTASTISK !!!
Ønsker Hege Elisabet og Linda velkommen som nye følgere av bloggen min. ♥lig velkommen skal dere være!
Minner om min lille Give Away ☺
STOR klem fra Fru Strøm

9 kommentarer:

  1. Er kjempefint det skapet☺ Har sett på det eg og...☺

    Snakk om vinnarlykke☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. åå så nydelig med det skapet over der,å bordet passet jo perfekt til,så kjekt,moro med gamle ting,flott pyntet i skapet,
    såå mye flott du har vunnet,gratulere.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Så fint skap! Passet utrolig godt hos deg :)
    Masse fine saker du har. Brevordneren var jo supersmart og flott!

    Grattis med så mange gevinster. Så morro! ;)
    Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  4. Det skapet misunner jeg derg:)Var kjempe flott:) heldig er du som vant to plasser:)

    SvarSlett
  5. Har dei fått inn skap og styr på Kremmerhuset?? Eg MÅ dit ein tur snart!:)) Kjempefint var det!
    Og snakk om vinnerflaks du har for tida då!!:) Heldige deg!;)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  6. Dette ble en riktig koselig krok! Klem

    SvarSlett
  7. Så flott det skapet var! Koselig krok;)
    Vinnerlykke har du også;)

    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  8. Gratulerer med flotte gevinster -så koselig!!!

    Nydelig skap, er så lekkert med gamle skatter..
    Deilig å ha de fremme i et skap, så slipper man all støvtørringa også :)
    Passa perfekt til bordet og stolen..

    Alltid lekkert og spennende hos deg :)

    Nyt en deilig morgendag!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  9. Det skapet er så utrolig fint, ønsker meg dette skapet jeg også ! ♥ Nydelig ! ♥

    Så heldig du er da, grattis med vunnet giveaways ! :) Spennende med pakker i posten.

    Ønsker deg en god og fin dag, håper solen skinner hos deg også ! ♥

    Klem Anette :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails