Det er Fru Strøm som skriver i denne bloggen. Jeg bor sammen med familien min i et hus ved elven. Jeg er 39 år og er gift med Herr Strøm. Barna i familien er en gutt på 20 år og en jente på 11 år. Jeg er glad i interiør, hekling/pjoning, hest, familieliv og hytteliv. Det er disse aktivitetene bloggen vil omhandle. Du er velkommen som leser og følger av bloggen min ☺

lørdag 7. januar 2012

Kjøkken

Hei og hopp! Da er jula over for denne gang, og all julepynten er pakket i kasser og stablet bort,- herlig! Kjøpte meg en ny gardinkappe for en billig penge, faktisk 220 kr for 4 meter ferdigsydd kappe! Første gang jeg har gardinkappe i blått på kjøkkenet, og jeg ble utrolig fornøyd. Pynteting holdes mest i blått og hvitt nå, så de rosablomstrete fatene og muggene mine får hvile seg frem til våren :) Viser noen nye kjøkkenbilder, og et bilde som jeg tok da vi var hos hestene i dag. Bildet viser Mia og hestekompisene Drottning og Otur ♥






Vennlig hilsen Fru Strøm

4 kommentarer:

  1. SÅÅÅÅÅÅ LEKKERT!

    God laurdagskveld ♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig kjøkken du har med masse skjønne detaljer. :))
    God lørdagskveld til deg.
    Klem M

    SvarSlett
  3. Har fått litt sansen for blått på kjøkkenet jeg og. Delikat og lekkert...
    Klem Tove

    SvarSlett
  4. Så koselig kjøkken du har:-)
    Du har så mye fint i blått.
    Nydelig jente og hest:-)

    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails