Det er Fru Strøm som skriver i denne bloggen. Jeg bor sammen med familien min i et hus ved elven. Jeg er 39 år og er gift med Herr Strøm. Barna i familien er en gutt på 20 år og en jente på 11 år. Jeg er glad i interiør, hekling/pjoning, hest, familieliv og hytteliv. Det er disse aktivitetene bloggen vil omhandle. Du er velkommen som leser og følger av bloggen min ☺

fredag 23. april 2010

Kjøkken

I dag har jeg tatt noen bilder av kjøkkenet. Kjøkkeninnredningen vår er i amerikansk kirsebær. Da vi tok over dette huset var jeg fast bestemt på at den skulle males, men da vi fikk malt veggene lyse og satt opp lyse fliser ble inntrykket annerledes (det var ubehandlede trehvite vegger). Av og til ønsker jeg meg nye skap som rekker helt opp til taket, men hvor skal jeg gjøre av alle ting og tang som står oppå skapene da?



Slagbenken og bordet har jeg stoore planer om å male til sommeren....
Hvilken farge? Hvit, selvfølgelig!

I tallerkenhyllen skjer det stadig et skifte av fat og annen pynt. Kjekt og ha litt i skap og skuffer slik at man kan gjøre litt forandring når man blir lei ☺

I dette skapet oppbevarer vi glutenfri mat. Skapet er kjøpt på IKEA og jeg synes det passer greit på kjøkkenet.
Her ser dere hyllen som henger over kjøkkenskapet. Pyntehånduken skjuler sikringskapet!
Ønsker dere en riktig god helg ♥♥
Klem fra fru Strøm

5 kommentarer:

  1. Så kjempe koselig kjøkken du har, Jeg har gyllen eik på mitt kjøkken. Jeg lurer på hvor mange ganger jeg har tenkt å male den (skal skal ikke)nå er det skal, men vi får jo se :/
    Klem fra Elin

    SvarSlett
  2. For et kjempekoselig kjøkken dere har.
    Er enig med deg,at innredningen er fin som den er.
    God helg:))

    SvarSlett
  3. Koselig kjøøken! Det er fint med lyse vegger mot kjøkkenskapene, da er det litt kontrast :)

    Ha en god helg!

    SvarSlett
  4. Lekkert kjøkken med herlige kontraster. Alt hvitt, kan bli litt kjedelig det også. Iallefall så må jeg ha litt av hvert. Og nå er jo det helhvite på vei ut også. Uansett er det viktigste at en trives bra.

    Glad-bildet av tuppa var tatt i syden, hun er nok ikke sånn når hun er syk.

    Ønsker fortsatt riktig god helg.
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  5. Heisan vennen. Flotte kjøkkenbilder du viser.
    Jeg synes det er fint med kontraster.
    Ang strykemerket på vesken er det ikke strøket rett på heklingen, men på ett stoff, for deretter å bli sydd på.
    Ha ei god helg.
    :) Susanne

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails