Det er Fru Strøm som skriver i denne bloggen. Jeg bor sammen med familien min i et hus ved elven. Jeg er 39 år og er gift med Herr Strøm. Barna i familien er en gutt på 20 år og en jente på 11 år. Jeg er glad i interiør, hekling/pjoning, hest, familieliv og hytteliv. Det er disse aktivitetene bloggen vil omhandle. Du er velkommen som leser og følger av bloggen min ☺

fredag 2. april 2010

NIB konkurranse påskepynt

NIB`s konkurranse: vis din påskepynt. Legger ut noen av bildene som viste i bloggen min før vi reiste på påskefjellet (er bare hjemmom en snartur for å hente noe utstyr).






Ønsker alle en fortsatt god påske, hilsen fru Strøm.

5 kommentarer:

  1. Nydelige bilder og inspirasjon :) Ønsker fortsatt en fantastisk fin påske! :)
    Kose deg masse!
    Klem Anki

    SvarSlett
  2. Hei og takk for at du tok deg en tur innom meg, alltid trivelig med nye bekjente inne hos meg. Herlige bilder på bloggen din og det gamle vinduet var helt skjønt.
    Kos dere videre i påsken!

    SvarSlett
  3. Takk for det hyggelige besøket på bloggen min!
    Så flotte påskebilder du har tatt!

    Ønsker deg en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Heisann :) Takk for kommentar inne hos meg :)
    Så fin påskepynt du viser! Synd at påsken allerede er over :(

    Ønsker deg en fin kveld :)

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelig kommentar inne på siden min:)
    Synes de hjemmelagede påskeeggene var kjempefine!

    Ha en fin dag!
    Klem May

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails