Det er Fru Strøm som skriver i denne bloggen. Jeg bor sammen med familien min i et hus ved elven. Jeg er 39 år og er gift med Herr Strøm. Barna i familien er en gutt på 20 år og en jente på 11 år. Jeg er glad i interiør, hekling/pjoning, hest, familieliv og hytteliv. Det er disse aktivitetene bloggen vil omhandle. Du er velkommen som leser og følger av bloggen min ☺

onsdag 1. desember 2010

1. desember

Da har det jammen meg blitt 1. desember, utrolig så fort tiden går!! Det første lyset i adventslysestaken tennes hver kveld når vi har benket oss i sofaen. Koselig, koselig ♥ I år valgte jeg å ha en lysestake uten mose og stæsj, slik at jeg slipper å sitte med hjerte i halsen og vannflaska klar i tilfelle noe tar fyr. Kubbelysene står i en gammel brødform som er satt på et trefat, og pynten er plassert på brettet slik at det ikke er brannfarlig ☺


Ellers så kan jeg si at jeg føler meg godt i rute med juleforberedelsene. Jeg har laget ferdig 22 hjemmelagede julegaver (skryt, skryt ☺). Det er mest heklede gaver, men også noe decopage og pjoning. Julebaksten skal vi starte på torsdag, for da skal vi på treff i cøliaciforeningen og lage pepperkaker ☺
Ønsker dere alle en fin dag. Klem fra Fru strøm

2 kommentarer:

  1. Aldri gå fra brennende lys vet du;)
    Skal dere til Hitra før jul? Tenkte på pakke til prinsessen. Vi skal sende noe til Hitra å.
    Ha en flott kveld.
    Klem Gro-Beate

    SvarSlett
  2. Så flink du er - deilig å være i rute med julegavene..

    Adventsstaken vår er også uten stash i år.. Vokst opp med en pappa som er brannmann har jeg alle formaningene inne :)

    Ønsker deg deilige adventsdager!

    Klem fra Tove

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails