Det er Fru Strøm som skriver i denne bloggen. Jeg bor sammen med familien min i et hus ved elven. Jeg er 39 år og er gift med Herr Strøm. Barna i familien er en gutt på 20 år og en jente på 11 år. Jeg er glad i interiør, hekling/pjoning, hest, familieliv og hytteliv. Det er disse aktivitetene bloggen vil omhandle. Du er velkommen som leser og følger av bloggen min ☺

søndag 12. desember 2010

Hei! Er det virkelig 3. søndag i advent? Nå går tiden fort gitt! I går fikk vi baka glutenfrie pepperkaker og kokostopper, men flere sorter gjenstår, så bakebollen må nok stå klar denne uken... I dag skal vi til Berge gård for å være med på rideoppvisning og å spise julegrøt ☺☺☺




Ønsker dere en fin dag.
Klem fra Fru Strøm

1 kommentar:

  1. Ja, tida raser avgårde. Jeg har ikke de store bakeplanene, så her tar jeg livet med ro...enn så lenge;)
    Kos deg, ha en flott dag og klem fra meg;)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails