Det er Fru Strøm som skriver i denne bloggen. Jeg bor sammen med familien min i et hus ved elven. Jeg er 39 år og er gift med Herr Strøm. Barna i familien er en gutt på 20 år og en jente på 11 år. Jeg er glad i interiør, hekling/pjoning, hest, familieliv og hytteliv. Det er disse aktivitetene bloggen vil omhandle. Du er velkommen som leser og følger av bloggen min ☺

mandag 13. desember 2010

JULESHOW (med video)

Søndag 12. desember var det Juleshow på Berge gård. På bildet holder Mia på å gjøre klar Gullfaksa til ridning. På juleshowet var Mia med å ridde Kvadrilje, gymkhana, kostymehopping og juletregang ☺Har lagt ut en filmsnutt av når Mia og Gullfaksa deltar på kostymehopping.



Flere filmklipp fra Juleshowet finner dere her
Adventsklem fra Fru Strøm

2 kommentarer:

  1. Huff så lenge det er siden jeg har vært innom her! Har gått lei av bloggen min selv, og da er jeg sjeldnere innom andre også.
    Utrolig arti å se filmen fra Berge. Hadde tenkt oss utover vi også, men Mona hadde handballkamp nesten samtidig så vi rakk det ikke:( Såg så koselig ut da! Får forresten ikke til å spille av filmene på hjemmesiden jeg...:(

    Ha en flott uke, så lover jeg å komme innom her oftere:)

    SvarSlett
  2. Hei.Så koselig.Tusen takk for titten.Så flink dem er.Kjempe flink.Ønsker deg en riktig fin førjulsuke videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails