Det er Fru Strøm som skriver i denne bloggen. Jeg bor sammen med familien min i et hus ved elven. Jeg er 39 år og er gift med Herr Strøm. Barna i familien er en gutt på 20 år og en jente på 11 år. Jeg er glad i interiør, hekling/pjoning, hest, familieliv og hytteliv. Det er disse aktivitetene bloggen vil omhandle. Du er velkommen som leser og følger av bloggen min ☺

onsdag 15. desember 2010

Noen julegavetips

Hei! Er nå ferdig med å lage de siste julegavene. Det er så rart, men alltid når jeg tror jeg er ferdig så kommer jeg på noen flere som må få en liten ting. Har derfor pyntet noen lys og heklet litt juletrepynt som slike små vennegaver. Her kommer et bilderas av noe av det vi har puslet med den siste tiden.


Mias pakker til noen av sine venner. Lurer på hva som er inni... Lagde gelelys i fine gamle skåler. Enkelt og lekkert ♥ ♥ ♥ ♥
Har hekla litt forskjellig juletrepynt, så nå mangler bare juletreet ☺
Har pjona to røde pannebånd, og legger ved små struter med godteri. Håper det faller i smak ☺
Mye av garnet og pynten som jeg bruker i det jeg lager har jeg kjøpt hos Huset Harmoni. Dette er en forholdsvis ny butikk i bygda vår, og der har de masse lekkert å få kjøpt ♥
Ønsker dere alle en fin dag.
Klem fra Fru Strøm

4 kommentarer:

  1. Så masse fint du har laga!

    Ha en fin dag

    Lotte

    SvarSlett
  2. Så fine hekle pynter : ) Heldig som er flink til slike ting!!! Jeg har hedigvis en søster som gir meg noen hekleskatter til jul innimellom ; )
    klem Tove

    SvarSlett
  3. Mange flotte gaver fra deg, og den hekla julepynten var lekker!

    Ha ei god uke og klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Hei Skjønne deg! Er bare innom for å si tusen takk for en veldig fin kommentar på bloggen min. Det betydde enormt mye for meg! Ønsker deg en riktig god jul og et fredlig godt nyttår! Vi blogges! ; )
    Stor juleklem fra Cecilie

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails