Det er Fru Strøm som skriver i denne bloggen. Jeg bor sammen med familien min i et hus ved elven. Jeg er 39 år og er gift med Herr Strøm. Barna i familien er en gutt på 20 år og en jente på 11 år. Jeg er glad i interiør, hekling/pjoning, hest, familieliv og hytteliv. Det er disse aktivitetene bloggen vil omhandle. Du er velkommen som leser og følger av bloggen min ☺

torsdag 8. desember 2011

Hei! synes vi har en herlig tid nå. Man kan dra frem fra skuffer og skap, sette ting sammen og lage julestemning. Fantastisk gøy :))
"Lysestaken" fant jeg på bruktbutikken her om dagen. Vet ikke helt hva det egentlig er, men synes det ble en kjekk lysestake.

Synes disse gamle pepperkakeformene som jeg fikk av svigermor passer godt til pynt.

Mia laget dette flotte pepperkakehjerte på juleverksted i går.  Det er så fint pyntet at det må nok henge en god stund før vi setter tennene i det :)
Ønsker dere alle en flott dag, hilsen Fru Strøm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails