Det er Fru Strøm som skriver i denne bloggen. Jeg bor sammen med familien min i et hus ved elven. Jeg er 39 år og er gift med Herr Strøm. Barna i familien er en gutt på 20 år og en jente på 11 år. Jeg er glad i interiør, hekling/pjoning, hest, familieliv og hytteliv. Det er disse aktivitetene bloggen vil omhandle. Du er velkommen som leser og følger av bloggen min ☺

lørdag 3. desember 2011

Utepynt og Gråtass

Hei! I dag har jeg tatt noen bilder av pynten ute. Snømannen på veggen lagde Mia i barnehagen for noen år siden:) Sinkbalje med pynt fra naturen skaper stemning ved inngangsdøra. Som dere ser på de nederste bildene så har det kommet bittelitt snø hos oss, men jeg håper på mye mer til jul. Gråtass, den fine Maine Coonkattungen vår poserte villig foran kamera i dag ♥







Stor klem fra Fru Strøm

3 kommentarer:

  1. For en fantastisk fin katt *smelt*!!
    Og utrulig koselig inngangsparti :) Er ikke kommet helt i siget med pyntingen...men kommer nok sakte men sikkert mer og mer ut av eskene :D
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Så flott en snømann jenta di har laget:-)
    Den pyntet skikkelig opp.
    Koselig på trappa til deg.
    Håper vi for litt mere snø til jul
    Klem

    SvarSlett
  3. Utrolig koselig pyntet inngangeparti og nusselig katte. :))
    Klem.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails