Det er Fru Strøm som skriver i denne bloggen. Jeg bor sammen med familien min i et hus ved elven. Jeg er 39 år og er gift med Herr Strøm. Barna i familien er en gutt på 20 år og en jente på 11 år. Jeg er glad i interiør, hekling/pjoning, hest, familieliv og hytteliv. Det er disse aktivitetene bloggen vil omhandle. Du er velkommen som leser og følger av bloggen min ☺

onsdag 21. desember 2011

Jul

Nå er det bare juletreet som mangler, så er vi ferdig med å pynte huset til jul. Julebaksten er unnagjort, huset er rent nok, julegavene er levert,- herlig! Jeg har en laaang handleliste liggende, så det må nok bli en butikkrunde, men det går fint når mannen er med og bærer varene.





Hilsen Fru Strøm

2 kommentarer:

  1. Så fint du har pyntet.
    Har sansen for nissene fra Hadeland:-)
    Er nesten i mål her også.
    Handlingen skal mannen få gjøre:-)

    Klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Så koselig! Tusen takk for fin hilsen. Jeg ønsker deg og dine en riktig god jul <3 Kos dere og nyt noen late dager ;) Klem fra Gry

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails