Det er Fru Strøm som skriver i denne bloggen. Jeg bor sammen med familien min i et hus ved elven. Jeg er 39 år og er gift med Herr Strøm. Barna i familien er en gutt på 20 år og en jente på 11 år. Jeg er glad i interiør, hekling/pjoning, hest, familieliv og hytteliv. Det er disse aktivitetene bloggen vil omhandle. Du er velkommen som leser og følger av bloggen min ☺

lørdag 20. mars 2010

Ponniklubb

I dag har vi vært på ponniklubb ved Berge gård i Hoston. Det var fem barn i alderen 5-10 år som stelte og ridde på ponni. Ved Berge gård kan man ri innendørs i en splitter ny ridehall; toppers, toppers :) Ungene syntes dette var kjempeartig, spesielt økta med voltigeridning var super. Ridelæreren Eva er kjempeflink til å instruere og motivere slik at ungene føler mestring. Hjemmesida til Berge gård finner du her. Det anbefales på det varmeste å ta en tur til Berge gård :)


Mia rir på den snille, stødige fjordingshesten Bjarken.


Brita rir også på en snill fjording.

Mia rir voltige.


Ingen ting å si på balansen:)


Brita står like stødig som fjell :)


Grisen Oddemann er alltid på jakt etter en godbit.


Mia og den snille, herlige hunden Fiffi.

Ønsker dere en fin lørdagskveld, hilsen fru Strøm.

3 kommentarer:

  1. Å så tøff hun er!!!
    Jeg er livredd for hester, så jeg beundrer slike jenter som er så tøffe å driver med hest.
    Men det er utrolig vakre dyr da...

    Ha en flott helg!
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  2. Må prøve å få til en ridelørdag på Berge gård igjen snart. Både Brita og de to store jentene her storkoste seg :)Nå går det mot lysere tider..ei herlig tid å drive med hesteaktiviteter på :))

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails