Det er Fru Strøm som skriver i denne bloggen. Jeg bor sammen med familien min i et hus ved elven. Jeg er 39 år og er gift med Herr Strøm. Barna i familien er en gutt på 20 år og en jente på 11 år. Jeg er glad i interiør, hekling/pjoning, hest, familieliv og hytteliv. Det er disse aktivitetene bloggen vil omhandle. Du er velkommen som leser og følger av bloggen min ☺

tirsdag 2. mars 2010

Skapet med det rare i.


Hei og hopp, her laver det ned med snø! Jeg trodde det ble slutt nå når vi har kjøpt oss snøfres, men neida. Men jeg synes nå det er mye bedre enn regn, slaps og is:) I dag vil jeg legge ut et bilde av et skap jeg kjøpte i en lokal bruktbutikk og malte hvitt. Det er på en måte et titteskap og jeg har fylt det opp med alskens rariteter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails