Det er Fru Strøm som skriver i denne bloggen. Jeg bor sammen med familien min i et hus ved elven. Jeg er 39 år og er gift med Herr Strøm. Barna i familien er en gutt på 20 år og en jente på 11 år. Jeg er glad i interiør, hekling/pjoning, hest, familieliv og hytteliv. Det er disse aktivitetene bloggen vil omhandle. Du er velkommen som leser og følger av bloggen min ☺

lørdag 13. mars 2010

Pynt til helgen.

Har kjøpt meg en blomsterkvast og pyntet litt til helgen.

Pynt på kommoden jeg har arvet etter bestemor:)

Norgesglass pyntet med en blonde holder i massevis som blomstervase.

Dette er den eneste engelen som får stå fremme hele året. Oppi stettfatet fra Hadeland ligger en blondekrave som tante Erna heklet til meg da jeg var lita jente; artig minne synes jeg:)
 
En koselig helg ønskes dere, hilsen fru Strøm.

2 kommentarer:

  1. Hei hei og velommen til nib!! Fant deg på spiseplassutfordringen:-) Og da jeg så du var lærer som meg måtte jeg legge igjen et spor!!
    Hilsen fra Anette

    SvarSlett
  2. Hei
    Så koselig blogg du har.
    Mye fint du viser. likte kistene dine.
    Ha en fin kveld

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails